Løbsdato: |
29. august |
|
|
Tilmelding: |
Senest den 20. august, eller når maks. antal hold er nået |
|
|
Deltagerbegrænsning: |
Maks. 500 løbehold
Maks. 300 walkhold |
|
|
Ruter: |
Se løberute.og walkrute |
|
|
Startgebyr: |
Til og med 31. juli: 550 kr. inkl. gebyr pr. hold
Fra 1. august: 650 kr. inkl. gebyr pr. hold |
|
|
Startnumre: |
Udleveres fra teltet information/nummerudlevering fra kl. 16. Husk at medbringe ordrenummer, så det bliver muligt at finde holdkuverterne.
Deltagerlister her fra den 25. august. |
|
|
Resultater: |
Der er online resultater og sms-service under løbet. Resultater kan desuden ses her efter løbet. Herfra kan der også udskrives diplom for holdene. |
|
|
Præmier: |
Vandrepokal for flest gennemførende hold (løb og walk i alt) fra samme firma/klub osv.
Der er præmier og vandrepokal til de hold, der vinder i herre-, dame- og mixklasserne. |
|
|
|
fit&sund stispurten: Der er en præmie til hurtigste dame og herre. |
|
|
Parkering: |
Biler: På Dyrskuepladsen - indkørsel fra Hattingvej.
Cykler: I afmærket område i vestsiden af parken ud mod Schüttesvej og Bygholm Parkvej. |
|
|
Telte: |
Der er mulighed for, at holdene kan opstille telte el. lign. i området fra kl. 8 på løbsdagen. Kontakt pladspersonalet og få anvist en plads.
Sponsorer kan reservere plads. |
|
|
Stævneplads: |
Find rundt på stævnepladsen - se infotavlerne rundt på pladsen. |
|
|
Madkurv: |
Alle hold får udleveret en madkurv inkl. øl/vand ved aflevering af sedlen, der ligger i holdkuverten.
Hold tilmeldt efter 23. august modtager IKKE madkurv. |
|
|
Yderligere info: |
Martin Lervad Lundø, e-mail: martinlundoe@gmail.com
Eivind Jensen, e-mail: beringsstafetten@live.dk |
|
|